close

undefined

字幕MV:

影片製作:夜夜生歌
Icarus 伊卡魯斯

All my dreams are just some fragile things
我所有的夢想都只是虛空幻境
That people wish and I don't think they'll care in my wake
人們總是如此期望但我不認為他們會理解
'Cause I've been falling for days
因為我已經沉溺於其中許久
To the sea, to the sea, yeah
徜徉大海,徜徉大海,耶
Tried to breathe but I've been drowning in waves
嘗試呼吸但我已被嫉妒的海浪吞沒
Of jealously and anyone could see that I'm lost
而每個人都能看到我的迷失
Through the seas I've been tossed
在海洋中我不斷被拍打翻攪
And I'm not free, I'm not free, yeah
而我不是自由的,我不是自由的,耶

So I open my eyes
所以我睜開雙眼
And I fall through the sky
從空中墜落
While the day turns to night
在日與夜交界之處

I have burned for my love
我為了愛浴火焚身 
Flown too close to the sun
與太陽太過接近
Falling like icarus
如伊卡魯斯般墜落
Now the damage is done
現在傷害已經造成
I have burned for my love
我為了愛引火自焚

I'm on the ground and if you ask why I don't
我躊躇不前,如果你問我為何不
Come around, it's because I can't bare the waves
跟上腳步,這是因為我無法駕馭波浪
And I guess I'm afraid
我猜原因是我害怕
Of going down, going down, down
往下,往下,墜落
In your face, a silhouette of me and I won't

在你面前,遺留模糊的輪廓而我不會
Leave a trace, I know I know so far I can fall
留下足跡,我知道我知道不久我即將墜落
'Til there's nothing at all
直到裊無人煙的深處
But your face, your face
但你的臉,你的臉

So I open my eyes
所以我睜開雙眼
And I fall through the sky
從空中墜落
While the day turns to night
在日與夜交界之處

I have burned for my love
我為了愛浴火焚身 
Flown too close to the sun
與太陽太過接近
Falling like icarus
如伊卡魯斯般墜落
Now the damage is done
現在傷害已經造成
I have burned for my love

我為了愛引火自焚

Luthian X 夜夜生歌

arrow
arrow

    Luthian 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()