close

undefined
本是搖滾樂團的Breathe Carolina 
近幾年轉為電音團體後
漸漸闖出名號
已是各大電子音樂節會邀請的嘉賓了呢!
而這首Night要節奏有節奏
曲子本身也相當的引人入勝
也讓他們成為我這幾年的愛團之一了呢w


MV:

Nights 
夜晚


Stay up all night
通宵達旦
Feels like miles of nowhere

任何地方都像遙不可及
I give up, no fight
我放棄,不抵抗
Always lost in the moments
總是迷失在那一刻

These nights spent alone, all alone

這幾晚我都獨自一人,一人
These nights when I feel the pain
當我感到痛苦難耐
Nights spent alone, all alone
孤身一人的夜晚,夜晚
These nights when I feel the pain
當我感到痛苦難耐
Nights spent alone, all alone
孤身一人的夜晚,夜晚
These nights when I feel the pain

當我感到痛苦難耐
Nights spent alone, all alone

孤身一人的夜晚,夜晚
These nights when I feel the pain

當我感到痛苦難耐

I'm reaching out cause I'm sleepless
我輾轉反側因我無法入眠
And I can see that you're dreaming
而我可以看見妳沉醉美好夢鄕
I'm reaching out cause I'm sleepless
我輾轉反側因我無法入眠
And I can see that you're dreaming
而我可以看見妳沉醉美好夢鄕

Stay up all night
一夜清醒
Feels like miles of nowhere
任何地方都像遙不可及
I give up, no fight

我放棄,不抵抗
Always lost in the moments

總是迷失在那一刻

These nights spent alone, all alone

這幾晚獨自一人的時光,時光
These nights when I feel the pain

當我感到痛苦難耐
Nights spent alone, all alone
孤身一人的夜晚,夜晚
These nights when I feel the pain
當我感到痛苦難耐
Nights spent alone, all alone

孤身一人的夜晚,夜晚
These nights when I feel the pain

當我感到痛苦難耐
Nights spent alone, all alone

孤身一人的夜晚,夜晚
These nights when I feel the pain

當我感到痛苦難耐

I'm reaching out cause I'm sleepless

我輾轉反側因我無法入眠
And I can see that you're dreaming

而我可以看見妳沉醉美好夢鄕
I'm reaching out cause I'm sleepless

我輾轉反側因我無法入眠
And I can see that you're dreaming

而我可以看見妳沉醉美好夢鄕

Luthian 

 

arrow
arrow

    Luthian 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()