close

undefined

需要輕快的歌曲嗎?
由來自杜拜的DJ Consoul Trainin所做
融合了小提琴悠揚的旋律與讓人輕鬆搖擺的節奏
充滿夏日風情的Take Me To Infinity

保證讓你一聽上癮
回味再三喔!


字幕MV:

影片製作:夜夜生歌

Take Me To Infinity 帶我航向新世紀

Don't you know, you're taking me higher
妳難道不知道妳讓我彷彿置身天堂
Oh, you know you're making me sweat
喔,妳知道妳使我緊張到全身發汗
Don't you know, you're taking me further
妳難道還不了解,妳讓我想要更進一步
to places i've never been
直達我從未夢想過的世界
don't you know, i'm nothing without you
妳真的不知道,我如果失去妳就一無是處
Oh, you know i can't survive
喔,妳懂我無法苟活的
Oh, you're showing me an adventure
喔,妳開啟了全新的冒險
Oh, you make me feel alive
喔,妳讓我感覺活力充沛

 

Oh, something is taking me over me
喔,某個感覺悄悄的在蔓延
Girl you know i can't breathe
女孩妳知道我為何屏息
Oh, you're taking over me
喔,妳逐漸拿下了我的心
just take me to infinity
帶領我航向新世紀
Take me to infinity
帶我航向新世紀
Take me to infinity
帶我航向新世紀
Oh,you know I can't breathe
喔,妳知道我為何屏息
Take me to infinity
帶我航向新世紀

 

Don't you know, you're taking me higher

妳難道不知道妳讓我彷彿置身天堂
Oh, you know you're making me sweat

喔,妳知道妳使我緊張到全身發汗
don't you know, you're taking me further

妳難道還不了解,妳讓我想要更進一步
to places I've never been

直達我從未夢想過的世界
Don't you know, I'm nothing without you

妳真的不知道,我如果失去妳就一無是處
Oh, you know i can't survive

喔,妳懂我無法苟活的
Oh, you're showing me an adventure

喔,妳開啟了全新的冒險
Oh, you make me feel alive

喔,妳讓我感覺活力充沛

 

Oh, something is taking over me

喔,某個感覺悄悄的在蔓延
Girl you know i can't breathe

女孩妳知道我為何屏息
Oh, you're taking over me

喔,妳逐漸拿下了我的心
Just take me to infinity

帶領我航向新世紀

Take me to infinity

帶我航向新世紀

Take me to infinity

帶我航向新世紀

Oh,you know I can't breathe
喔,妳知道我為何屏息
Take me to infinity
帶我航向新世紀
Take me to infinity
帶我航向新世紀


Luthian X
夜夜生歌

arrow
arrow

    Luthian 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()