undefined
凡妮莎回歸歌壇啦啦啦~~~~~~~
而且MV還刻意地拿歌舞青春來當發想
同時也象徵她目前的人生歷程
不管怎樣
看到她回歸真的太好了
MV



Lay with me
與我共枕


My trust broken in half

我的信任裂成兩半
Head rush right from the start
腦中一片混亂
Oh no, I don't wanna let it show
喔不,我不想讓人看到
Undress all of my doubts
解除我所有武裝
Naked with or without no clothes
赤裸裸或完整呈現
And I don't even feel that cold
而我並不覺得寒冷
 

Just the thought of letting go
只是個放縱自我的想法
Makes me wanna pull you closer
就讓我想要把你拉的更近
Close enough so you can whisper every word
直到你可以在我耳邊輕語每個字
Run your fingers through my hair
手指拂過我的秀髮
Drawing pictures on my shoulder
在我肩上玩著猜猜樂
Waiting for the time for you to say it first
等待著你先行開口

 
Want you to lay with me
想要你與我纏綿
I don't know where this is going
我不知道這是怎麼發生的
Every time we touch is gold
每次我們的觸碰就是永恆
Want you to lay with me
想要你與我共枕
Nothing can be left unspoken
沒有什麼是不能說的
Every time we touch is golden
每次我們的觸碰就是永恆
 
Bed sheets cover the floor
床單流瀉於地
Bodies keeping us warm all night
交融的體溫讓我們保持溫暖
We don't have no sense of time
我們對於時間已無概念
 
You're like adrenaline rushing through my bloodstream
你就像腎上腺素加速飆過我的血管
Is this love? 'Cause I can't seem to get enough
這是愛嗎?因為我總是欲求不滿
Just the thought of letting go
只是個放縱自我的想法
Makes me wanna pull you closer
就讓我想要把你拉的更近
Close enough so you can whisper every word
直到你可以在我耳邊輕語每個字
Run your fingers through my hair
手指拂過我的秀髮
Drawing pictures on my shoulder
在我肩上玩著猜猜樂
Waiting for the time for you to say it first
等待著你先行開口
 
Want you to lay with me
想要你與我纏綿
I don't know where this is going
我不知道這是怎麼發生的
Every time we touch is gold
每次我們的觸碰就是永恆
Want you to lay with me
想要你與我共枕
Nothing can be left unspoken
沒有什麼是不能說的
Every time we touch is golden
每次我們的觸碰就是永恆
 
Don't wanna leave this room
不想離開這間房間
Feel like the gravity's a magnet to you
感覺已被你深深吸引
Want you to lay with me
想要你與我纏綿
I don't know where this is going
我不知道這是怎麼發生的
Every time we touch is gold
每次我們的觸碰就是永恆
 
Want you to lay with me
想要你與我纏綿
I don't know where this is going
我不知道這是怎麼發生的
Every time we touch is gold
每次我們的觸碰就是永恆
Want you to lay with me
想要你與我共枕
I don't know where this is going
我不知道這是怎麼產生的
 
Want you to lay with me
想要你與我纏綿
I don't know where this is going
我不知道這是怎麼發生的
Every time we touch is gold
每次我們的觸碰就是永恆
(Every time we touch is gold)
(每次我們的觸碰就是永恆)
Want you to lay with me
想要你與我共枕
(Want you to lay, lay with me)
(想要你與我,我共枕)
Nothing can be left unspoken
沒有什麼是不能說得
Every time we touch is golden
每一次的觸碰就是永恆

Don't wanna leave this room (don't wanna leave)
不想離開這間房間 (不想離開)
Feel like the gravity's a magnet to you
感覺已被你深深吸引
Want you to lay with me (lay with me)
想要你與我纏綿 (纏綿)
I don't know where this is going
我不知道這是怎麼產生的
Every time we touch is gold
我們每刻的觸碰都是永恆
 
- Luthian -
 
arrow
arrow

    Luthian 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()