close
undefined
其實我還沒看這部
但美式畫風一直是我的愛
而這首誠實說的話是粉絲委託的XD
希望你看到後趕快去執行你的計劃吧(?)
MV

Hide
逃避


Need a drink?
要來一杯嗎?
(Hoo, ayy, ayy)
Found my home (Ooh, ooh)
尋找我的歸屬
She made me leave the thrills at home and I'm fine
她讓我離開驚險刺激的生活而我毫無怨言
 
Really think I found my home
真心覺得我找到歸屬之處
Shorty make me feel at home
瞬間讓我感受家的溫暖
She made me leave the thrills at home
她讓我留下最好的狀態給家人
And I'm fine with it
而我沒有半句怨言
She really made me lose control
她讓我失去控制
I'ma let my love unfold
我可能會毫無保留我的愛
We're just two lost souls
我們只是兩個迷失的靈魂
But we're fine with it
但這都沒問題的
There's love at my front door, short notice
有人在前門頻送秋波,看看就好
You're not like the same girls I notice
妳不像我平常會注意到的型
Think I met my soul mate
我覺得我找到了靈魂伴侶
Yeah, I know it
耶,我知道
When it gets dark outside
當外面烏雲密布
In you I confide
你的懷抱帶來陽光
You help me face my demons
你幫助我面對心魔
I won't hide, hide
我不會再逃避,逃避
Girls like you are hard to find
像妳這樣的女孩還能上哪找
I hope you don't mind
我希望妳不會介意
If I give you the time of your life, life, life
如果我負責妳之後的人生旅途
 
Really think I found my home
真心覺得我找到歸屬之處
Shorty make me feel at home
瞬間讓我感受家的溫暖
She made me leave the thrills at home
她讓我留下最好的狀態給家人
And I'm fine with it
而我沒有半句怨言
She really made me lose control
她讓我失去控制
I'ma let my love unfold
我可能會毫無保留我的愛
We're just two lost souls
我們只是兩個迷失的靈魂
But we're fine with it
但這都沒問題的
Life is not the same
生活截然不同
With your pictures in my frame
當妳與我在相框中燦笑合照
Now that you're here
現在妳就在眼前
I want nothing to change
我希望一切都不會改變
You pick me up when I'm down
妳在我失意落魄時扶起我
I need you around
我需要妳在身邊
You seen me through my darkest times
妳見過我度過黑暗期
Girl, is there something that you try to find?
女孩,妳有什麼想得到的事物嗎?
You brought meaning to my life
妳為我的人生帶來意義
All because of you, I do right
全都是因妳,我走上正確的路
Because of you, I have a purpose
因為妳,我有了目標
Fight for the world, because you're worth it
為了世界而奮鬥,因為妳值得我這樣做
 
Really think I found my home
真心覺得我找到歸屬之處
Shorty make me feel at home
瞬間讓我感受家的溫暖
She made me leave the thrills at home
她讓我留下最好的狀態給家人
And I'm fine with it
而我沒有半句怨言
She really made me lose control
她讓我失去控制
I'ma let my love unfold
我可能會毫無保留我的愛
We're just two lost souls
我們只是兩個迷失的靈魂
But we're fine with it
但這都沒問題的
 
- Luthian -
 
 
arrow
arrow

    Luthian 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()