close
undefined
這首算是他們拆夥後我最喜歡的
有著從前的重拍和後期的印度風
但又不突兀
雖然拆夥很傷心 
但還是開心他們有固定風格了:)
MV

Ghost
鬼魂

Nobody can touch me, I'm a fuckin’ ghost
沒有人可以碰觸我,我是個該死的鬼魂
Shadow in the corner while you out doing the most
當你在外流連往返時,我是角落中的暗影
Nobody can know me, keep it on the low
沒有人可以知曉我的存在,保持低調
'Til I'm in the spotlight, giving you a show
直到我站在鎂光燈下,給你一場精采絕倫的秀
Nobody can run me, yeah, I’m in control
沒人可以驅使我,耶,我很自控
Never gonna love me when my heart is so cold
當我的心已冷若冰霜,愛上我的機會是不存在的
Nobody can touch me, everybody knows
沒有人可以觸碰我,每個人都知道的
Never dead and gone, no, you can't kill a ghost
從不會死亡與消失,不,你無法殺死一個鬼魂的
 
Baby, I did it all for you
寶貝,我做這些事都是為了你
Did it all for you
全都為了你
All I needed was endless devotion
我要得只是無盡的奉獻
Baby, I did it all for you
寶貝,我做這些事都是為了你
Did it all for you
全都為了你
But I'm better without your devotion
但我沒了你的奉獻會更好
 
Cross my heart, never die
胸前的誓言,從不湮滅
When I pull up you know I
當我拉起你時,你就會知道我
I'm that bitch, ain't no lie
就是那個婊子,不是謠言
You can't touch this if you tried
即使你嘗試也無法達到這個境界
Try to call, no one's home
試著打給,無人的家
Leave a message at the tone
在線上留下一則訊息
At a party, on the low
在派對,低調現身
If you show up, I'ma ghost
如果你出現,我就是個鬼魂
 
If you show up, I'ma ghost
如果你出現,我就是個鬼魂
 
Nobody can touch me, I'm a fuckin’ ghost
沒有人可以碰觸我,我是個該死的鬼魂
Nothing in your hand if you tryna catch smoke
當你試著抓住輕煙,沒有什麼能在手中留下
Nobody can hurt me when I’m in my zone
當我在我的空間時,沒人可以傷害我
Never take the mask off, never see my soul
從不拿下面具,也無法看清我的靈魂
Nobody can own me, single player mode
沒有人可以擁有我,單身玩家模式
If you ain't a day one, I'd rather be alone
如果你不是處子之身,我寧可孤獨一人
Nobody can touch me, everybody knows
沒有人可以觸碰我,每個人都知道的
Never dead and gone, no, you can't kill a ghost
從不會死亡與消失,不,你無法殺死一個鬼魂的
 
Baby, I did it all for you
寶貝,我做這些事都是為了你
Did it all for you
全都為了你
All I needed was endless devotion
我要得只是無盡的奉獻
Baby, I did it all for you
寶貝,我做這些事都是為了你
Did it all for you
全都為了你
But I'm better without your devotion
但我沒了你的奉獻會更好
 
Cross my heart, never die
胸前的誓言,從不湮滅
When I pull up you know I
當我拉起你時,你就會知道我
I'm that bitch, ain't no lie
就是那個婊子,不是謠言
You can't touch this if you tried
即使你嘗試也無法達到這個境界
Try to call, no one's home
試著打給,無人的家
Leave a message at the tone
在線上留下一則訊息
At a party, on the low
在派對,低調現身
If you show up, I'ma ghost
如果你出現,我就是個鬼魂
 
If you show up, I'ma ghost
如果你出現,我就是個鬼魂
 
如果您喜歡我的創作,請按5下Like!
我將得到likecoin的回饋:-)
回饋由 likecoin基金會出資,您只要註冊/登入帳號(fb、google帳號都可以註冊,流程超快)
,按五次左鍵,可以贊助我的創作且完全不會花到錢!支持創作,正向交流
:-)

- Luthian -
arrow
arrow

    Luthian 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()