close

 

undefined
Renaissance
意為重生,同時也是文藝復興的英文名稱
誰說失戀就是末日?
你也能選擇重獲新生

一聽就容易愛上的新生代DJ
你相信他做這首歌的時候才17歲嗎!?????


字幕MV:

影片製作:夜夜生歌

Renaissance 新生 

You left me in the worst way
你用最壞的方式告別
Heart torn, leaving blood stains

心已撕裂,獨留它淌血
All over the tablecloth

染紅了整片桌巾
And I could never scrub them out

而我永遠不會將之洗淨
But I won't let you haunt me

但我不會讓你糾纏著我
All the scars on my body

身體傷痕累累
They won't keep me far from love

它們無法阻止我遠離愛情
And you won't see me fall apart

而你也不會看見我碎裂崩解

Cause I turned so cold

因為我已冷若冰霜
And I thought I’d never make it

而我也不會再次改變
I could feel my pulses fading

我可以感受到我的脈搏漸漸微弱

Shed a tear for the love we've lost
為我們逝去的愛情哀弔

Gotta look for a brand new start
啟程去尋找全新的開始
You got me dreaming of a renaissance

你給了我重生的夢想
A renaissance

一場新生
A renaissance
一場新生


You left me in the worst way
你用最壞的方式告別
On the floor, screaming your name

跪地痛哭,吶喊著你的名
But I'm sick of always saying no

但我已厭惡總是說不
The way everything unfolds

真相一一顯現
The time we had

我們擁有的時間
Was golden but I look back

如黃金般珍貴,但我回頭一看
Wishing that I could have known

如果我能早點理解
It'd be easier to let you go

就能更快放你走

Cause I turned so cold

因為我已冷若冰霜
And I thought I’d never make it

而我也不會再次改變
I could feel my pulses fading

我可以感受到我的脈搏漸漸微弱

Shed a tear for the love we've lost

為我們逝去的愛情哀弔
Gotta look for a brand new start

啟程去尋找全新的開始
You got me dreaming of a renaissance

你給了我重生的夢想
A renaissance

一場新生
A renaissance

一場新生

All the scars on my body

身體傷痕累累
All the scars on my body

身體傷痕累累
All the scars on my body

身體傷痕累累
All the scars on my body

身體傷痕累累

Shed a tear for the love we've lost

為我們逝去的愛情哀弔
Gotta look for a brand new start

啟程去尋找全新的開始
You got me dreaming of a renaissance

你給了我重生的夢想
A renaissance

一場新生
A renaissance

一場新生
A renaissance
一場新生

Luthian X 夜夜生歌

arrow
arrow

    Luthian 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()