undefined
英倫小天后Leona終於在2015年出新歌啦XDDDD
這感覺真好~不然都以為她要退隱了W
雖然說Fire Under My Feet 這個名字剛看到真的會以為是要烤肉:P
但細解內容就會發現這其實是一首勵志歌
加上那種類似Rolling In The Deep的節奏
怎聽都順耳~
一起來燃燒吧XDDDDD

MV:


Fire Under My Feet 勇往直前

I got fire under my feet 
我的腳下燃著熊熊烈火
And I feel it in my heartbeat 
也感受到它共鳴於我心
Oh you can't put out these flames
喔如果你撲滅不了它
You can't keep me down in my seat
你就無法掌控我
I got fire under my feet
我的腳下燃著熊熊烈火
And I feel it in my heartbeat
也感受到它共鳴於我心
Oh you can go get out of this place
你可以離開這裡
If you can't take the heat 
如果你無法忍受這熱度
Fire
火焰

I tripped and I stumbled
我跌倒又犯錯
Watched my world crumble
看著我的世界幻滅
Sometimes you eat dirt
有時你跌的狗吃屎
You live or you learn
但你撐過或學到教訓
The lamb and the lions, 
羔羊與獅子
The tigers and titans
老虎與巨人
Afraid to get hurt, 
害怕受傷
but now I'm making them purr
但我現在就要讓他們怒吼
I got fire under my feet
我的腳下燃著熊熊烈火
And I feel it in my heartbeat
也感受到它共鳴於我心
Oh you can't put out these flames
喔如果你撲滅不了它
You can't keep me down in my seat
你就無法掌控我
I got fire under my feet
我的腳下燃著熊熊烈火
And I feel it in my heartbeat
也感受到它共鳴於我心
Oh you can go get out of this place
你可以離開這裡
If you can't take the heat 
如果你無法忍受這熱度
Fire
火焰

Was drowning in quicksand
深陷於流沙之中
Nobody grabbed my hand
沒有人抓住我的手T
hought it buried me
想著它會掩埋我
Instead I'm set free
反而我就此自由
Moving on to bigger things
為了遠大的目標
I begin to spread my wings
我準備展開雙翼
No longer in chains
不再被束縛
I'm dancing over these flames
我在火舌尖端獨舞
I got fire under my feet
我的腳下燃著熊熊烈火
And I feel it in my heartbeat
也感受到它共鳴於我心
Oh you can't put out these flames
喔如果你撲滅不了它
You can't keep me down in my seat
你就無法掌控我
I got fire under my feet
我的腳下燃著熊熊烈火
And I feel it in my heartbeat
也感受到它共鳴於我心
Oh you can go get out of this place
你可以離開這裡If you can't take the heat
如果你無法忍受這熱度
Fire
火焰

This may not be
這也許不是
Not be perfect
不是最完美
But I'm happy
但我很高興
And I've earned it
也學到了
Every tear shed
每一次留下的眼淚
Will be worth it
都是值得的
Step by step
一步一步
Ain't looking back
不回頭
I've no regrets 'cause
我不後悔因為
I've got
我已經了解了
I got fire under my feet
我的腳下燃著熊熊烈火
And I feel it in my heartbeat
也感受到它共鳴於我心
Oh you can't put out these flames
喔如果你撲滅不了它
You can't keep me down in my seat
你就無法掌控我
I got fire under my feet
我的腳下燃著熊熊烈火
And I feel it in my heartbeat
也感受到它共鳴於我心
Oh you can go get out of this place
你可以離開這裡
If you can't take the heat 
如果你無法忍受這熱度
Fire
火焰
I got fire, I got fire
我鬥志旺盛,我鬥志旺盛
Can you feel it?
你感覺的到嗎?
Can't put out these flames
無法熄滅這火焰
undefined

Luthian

arrow
arrow

    Luthian 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()