undefined
就是一首會把你炸翻天的歌

字幕MV:


影片製作:夜夜生歌

How Bad Do You Want It 你有多渴望成功

Oh yeah
喔耶
Oh yeah
喔耶
Oh yeah
喔耶
Oh yeah
喔耶
Oh yeah

喔耶
Oh yeah
喔耶
Oh yeah
喔耶
Oh yeah
喔耶
Oh yeah
喔耶

World goes round, life I chose
世界持續向前,命運我自選的
What comes next I never really know
接下會怎樣,我從來都無法預料
A million miles left to go,
迢迢萬里,大步向前
Them guns go pow, but I'm ready for the war!
槍聲大作,但我已經準備好戰鬥
'Cause I'll never run away,
因為我從不逃離
From who knocking at my door
找上門來的麻煩
I never paid attention to whoever tells me no
我從不在意那些阻止我的聲音
I'll take your crown, take your town
我會奪走你的榮耀,將你遊街示眾
Better stay ready, better stay ready
最好做好準備,最好做好準備
If the sky start falling now
如果天理逐漸崩毀
And the World stop turning 'round
而世界也停止運轉
Oh yeah, did you give your everything?
喔耶,你有把自己推到極限嗎?
You better give your everything!
你最好交出你最佳的成績!

'Cause if you wanna ride with me
因為你如果想要與我並駕齊驅
Oh yeah, make me come alive baby
喔耶,讓我驚呼不虛此行
Oh yeah, so if you wanna ride with me
喔耶,所以你如果想要與我並駕齊驅
Oh yeah, if you wanna ride with me
你如果想要與我並駕齊驅
Show me how bad do you want it
讓我看看你有多渴望成功
How bad do you want it?
你有多渴望成功?

Oh yeah
喔耶
Oh yeah
喔耶
Oh yeah
喔耶
How bad do you?
你的野心多大?

Coming for it all, going for the gold
專心一致,只為唯一
Hot behind the wheel, I'll never lose control
自信上車,我從沒失手過
Sun go down, the night unfold
夕陽西下,黑夜展露
Run free & wild, do anything I want!
全速奔馳,盡情釋放自我!
'Cause I'll never run away
因為我從不逃離
From who knocking at my door
找上門來的麻煩
I never paid attention to whoever tells me no
我從不在意那些阻止我的聲音
I'll take your crown, take your town
我會奪走你的榮耀,將你遊街示眾
Better stay ready, better stay ready
最好做好準備,最好做好準備
If the sky start falling now
如果天理逐漸崩毀
And the World stop turning 'round
而世界也停止運轉
Oh yeah, did you give your everything?
喔耶, 你有把自己推到極限嗎?
You better give your everything!
你最好交出你最佳的成績!

'Cause if you wanna ride with me
因為你如果想要與我並駕齊驅
Oh yeah, make me come alive baby
讓我驚呼不虛此行
Oh yeah, so if you wanna ride with me
喔耶,所以你如果想要與我並駕齊驅
Oh yeah, if you wanna ride with me
喔耶,你如果想要與我並駕齊驅
Show me how bad do you want it
讓我看看你有多渴望成功
How bad do you want it?
你有多渴望成功?

Oh yeah
喔耶
Oh yeah
喔耶
Oh yeah
喔耶
How bad do you?
你的野心多大?

Better show me now
在展示你的能耐前
Before your time run out
在你的時間流逝前
Better show me
在展示前
Before your time run out
在你的時間流逝前
Show me how bad do you want it?
讓我看看你有多渴望成功
How bad do you want it?
你有多渴望成功?
Oh yeah
喔耶
Oh yeah
喔耶
Oh yeah
喔耶
How bad do you want it?
你有多渴望成功?


Luthian X
夜夜生歌

arrow
arrow

    Luthian 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()