close

undefined
Let It All Go
一句話
道出情侶間分手後還存留的懷念情懷與最後的忍痛放手

字幕MV:

Let It All Go 隨風消逝


I've been sleepless at night
我徹夜未眠
'Cause I don't know how I feel
因為我無法理解我的感受
I've been waiting on you
我已等候多時
Just to say something real
只是想說些真心話

There's a light on the road
街燈孤獨矗立
And I think you know
我想你也懂
Morning has come
當早晨來臨
And I have to go
我就必須走

I don't know why, I don't know why
我不懂,我不懂
We need to break so hard
我們需要如此心碎
I don't know why we break so hard
我不懂我們為何要如此心碎

But if we're strong enough to let it in
但如果我們能敞開心扉
We're strong enough to let it go
相信也能堅強的讓它離去

If I look back to the start now
如果我現在回顧開頭,我知道
I know, I see everything true
我看清一切了
There's still a fire in my heart, my darling
親愛的,我心裡仍燃著愛火
But I'm not burning for you
但不是為你而燒

We started it wrong and I think you know
這一切始於錯誤,我想你也懂
We waited too long ,now I have to go
我們躊躇太久,現在我必須離開

I don't know why, I don't know why
我不懂,我不懂
We need to break so hard
我們需要如此心碎
I don't know why we break so hard
我不懂我們為何要如此心碎

But if we're strong enough to let it in
但如果我們能敞開心扉
We're strong enough to let it go
相信也能堅強的讓它離去

Let it all go, let it all go
就讓它隨風消逝,隨風消逝,
Let it all out now 消失無蹤吧
Let it all go, let it all go
就讓它隨風消逝,隨風消逝,
Let it all out now
消失無蹤吧

Who says, who says?
誰說,誰說
Who says, who says?
誰說,誰說
Who says truth is beauty after all?
是誰說真相永遠 最為美麗
And who says love should break us when we fall?
又是誰說愛應該 在我們墮落時破繭而出

But if we're strong enough to let it in
但如果我們能敞開心扉
We're strong enough to let it go
相信也能堅強的讓它離去

Let it all go, let it all go
就讓它隨風消逝,隨風消逝,
Let it all out now
消失無蹤吧
Let it all go, let it all go
就讓它隨風消逝,隨風消逝,
Let it all out now
消失無蹤吧

We're strong enough
相信我們能堅強的
To let it go 讓它離去


Luthian

arrow
arrow

    Luthian 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()