undefined
迷濛的假音
如夢似幻的氛圍
成功的符合這首歌的歌名

MV


Higher Place 
飛上雲端


What you got for me love
你為我的愛帶來什麼?
I think you’re Running through my mind
我總覺得你一直縈繞在我的腦際
And I can’t get to you o-o-o-o
卻無法得到你 喔-喔-喔-喔
But I’m just one step behind

但我就在你身後一步之遙

I think we both had enough
我想我們都受夠了
I can see it in your eyes you want things differently o-o-o-o
從你眼中,我看見你對不同體驗的渴望 喔-喔-喔-喔
I guess what’s so do I

我猜我也是

Our love is wild and dangerous
我們的愛是狂野且危險的
Summer night so light so faded
夏日夜晚是如此迷濛閃耀
I don’t know just how to say it
我不知道該如何形容
But you love takes me to higher places
但你的愛讓我飛上雲端

You love takes me to higher places
你的愛讓我飛上雲端

You love takes me to higher places
你的愛讓我飛上雲端

What you got for me love
你為我的愛帶來什麼?
I think your perfect by design
我覺得你根本是個完美造物
And I wanna get next to you
而我想要站在你身旁
And leave this place behind
再默默遠觀

What you want for me love
你想從我的愛得到什麼?
I think your wasting our time
我認為你在浪費我們的時間
And I can’t get away o-o
但我卻離不開你
You know I thought your mine
你知道我認為你是屬於我的

Our love is wild and dangerous
我們的愛是狂野且危險的
Summer night so light so faded
夏日夜晚是如此迷濛閃耀
I don’t know just how to say it
我不知道該如何形容
But you love takes me to higher places
但你的愛讓我飛上雲端

You love takes me to higher places
你的愛讓我飛上雲端

You love takes me to higher places
你的愛讓我飛上雲端


-Luthian-

arrow
arrow

    Luthian 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()