close

undefined


MV:

字幕:http://www.bilibili.com/video/av8874146/

影片製作:夜夜生歌
高昂的女聲與電音真的是絕配!
我就愛這種的XD


Love & War 愛與戰爭

Cut me through my skin
看透我的一切偽裝
Through the heart, yeah, you went right in
直達內心,耶,你長驅直入
I fell for every word you said
你的一字一句都讓我著迷
I come here but I can't stay
我來到這卻不能久留
I don't know, I don't know, I don't know
我不懂,我不懂,我不懂
Why some things have to be this way
為什麼有些事情必須如此發展?

We build it up to break it down
我們建造是為了將之毀滅
And then we're lost until we're found
然後迷失直到我們找到自我
And when we're high further from the crown
當我們來到權力之巔
If all is fair in love and war
如果這一切在愛與戰爭中都是公平的
I can't do this anymore
我無法再繼續了
If all is fair in love and war
如果這一切在愛與戰爭中都是公平的
I can't do this anymore
我無法再繼續了

So unfair, so unfair, so unfair to me
這不公平,不公平,對我不公平
So unfair, so unfair, so unfair to me
這不公平,不公平,對我不公平

You told me from the start
你最初告訴我
Nothing could tear us apart
沒有人可以拆散我們
Now when I look I see a stranger
現在我回首只看到陌生人
I come here but I can't stay
我來到這卻不能久留
I don't know, I don't know, I don't know
我不懂,我不懂,我不懂
Why some things have to end this way
為什麼有些事情必須如此結束?

We build it up to break it down
我們建造是為了將之毀滅
And then we're lost until we're found
然後迷失直到我們找到自我
And when we're high further from the crown
當我們來到權力之巔
If all is fair in love and war
如果這一切在愛與戰爭中都是公平的
I can't do this anymore
我無法再繼續了
If all is fair in love and war
如果這一切在愛與戰爭中都是公平的
I can't do this anymore
我無法再繼續了

So unfair, so unfair, so unfair to me
這不公平,不公平,對我不公平
So unfair, so unfair, so unfair to me
這不公平,不公平,對我不公平


Luthian X
夜夜生歌

arrow
arrow

    Luthian 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()