undefined
MV:

這首本來有做字幕但是被撤了啊
這麼好聽的歌幹嘛撤呢!!!!


Sleepwalker 夢遊者

Sleepwalker, where do you go
夢遊者,你是要去哪呢?
In the night
在一個晚上
I find you in my dreams
我發現你出現在我的夢中
I find you in my dreams
我發現你出現在我的夢中
Sleepwalker, visions always
夢遊者,這個幻象一直出現
Just repeat
不斷重播
You’re always in my dreams
你總是出現於我的夢中
You’re always in my dreams
你總是出現於我的夢中

Did you come to make it right
你是來修復這一切的嗎?
Did you come to say goodbye
你是過來告別的嗎?
Did you come to make it right
你是來將一切導向正軌的嗎?
Did you come to say goodbye
你是來說再見的嗎?
Did you come to say goodbye
你是來說再見的嗎?
Did you come to say goodbye
你是來說再見的嗎?
Sleepwalker, sleepwalker
夢遊者,夢遊者
Where did you go
你到底要去哪呢?

Now I’m sleepwalking again
現在我又在夢遊了
Now I’m sleepwalking again
晃蕩在虛實交際的邊界
Now I’m sleepwalking again
現在我又在夢遊了
Now I’m sleepwalking again
晃蕩在虛實交際的邊界
Sleepwalker, sleepwalker
夢遊者,夢遊者
Sleepwalker
夢遊者

Sleepwalker, sleepwalker
夢遊者,夢遊者
Sleepwalker
夢遊者
Now I’m sleepwalking again
現在我又在夢遊了
Now I’m sleepwalking again
晃蕩在虛實交際的邊界
Sleepwalker, sleepwalker
夢遊者,夢遊者
Sleepwalker
夢遊者
Where did you go
你到底要去哪呢?

 

Now I’m sleepwalking again
現在我又在夢遊了
Now I’m sleepwalking again
晃蕩在虛實交際的邊界
Now I’m sleepwalking again
現在我又在夢遊了
Now I’m sleepwalking again
晃蕩在虛實交際的邊界


Sleepwalker, sleepwalker
夢遊者,夢遊者
Sleepwalker, sleepwalker
夢遊者,夢遊者

Luthian X
夜夜生歌

arrow
arrow

    Luthian 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()